Brandon J.MENDELSON

Brandon J. Mendelson pisał dla „The Huffington Post”, „Forbesa”, cytowano go w czasopismach „Newsweek”, „The New York Times”, „Los Angeles Times”, „Psychology Today” i „SmartMoney”. Był dyrektorem ds. nowych mediów w programie telewizji ABC i prowadził dział poświęcony przetrwaniu na studiach w CBS College Sports.

Brandon J. MENDELSON: "Social Media to ściema. Jak naprawdę działa YouTube?"
Brandon J.MENDELSON

Brandon J.MENDELSON

"Social Media to ściema. Jak naprawdę działa YouTube?"

Łatwo jest „hejtować” Justina Biebera. Trudniej zaś wytłumaczyć ludziom, że jego historia NIE JEST przykładem sukcesu za pomocą mediów społecznościowych. Justin Bieber nie został „wyniesiony na szczyt popularności” przez YouTube’a, gdyż miał 10 milionów wyświetleń, a jeśli już, to on wyniósł YouTube’a na kolejne szczyty, gdyż utwierdził mit, że jest to platforma, która może dać Ci popularność.