partner
działu
Storytel

Dorie CLARK

Konsultantka do spraw strategii marketingowych i ekspertką od kształtowania marki. Doradza m.in. Google, Fundacji Forda, Uniwersytetowi Yale, Centrum Medycznemu Mount Sinai. Profesor administracji biznesowej w Szkole Biznesowej Fuqua na Uniwersytecie Duke. Wykłada marketing i komunikację na Uniwersytecie Tufts, Uniwersytecie Suffolk, w Emerson College oraz Smith College Executive Education. Gościnnie wygłasza wykłady na innych uczelniach, takich jak Harward, Georgetown oraz Uniwersytet Michigan.

Magazyn idei "Wszystko Co Najważniejsze" oczekuje na Państwa w EMPIKach w całym kraju, w Księgarni Polskiej w Paryżu na Saint-Germain, naprawdę dobrych księgarniach w Polsce i ośrodkach polonijnych, a także w miejscach najważniejszych debat, dyskusji, kongresów i miejscach wykuwania idei.

Aktualne oraz wcześniejsze wydania dostępne są także wysyłkowo.

zamawiam