Zdjęcie autora: Marek KACPRZAK

Marek KACPRZAK

Naukowo zajmuje się ekonomiką kultury, w szczególności zarządzaniem w mediach i ekonomiką mediów. Pracował m.in. w Wirtualnej Polsce, Polsat News, TVN24, TVP, RMF FM, Polska The Times. Od 2021 r. rzecznik prasowy Klubu Parlamentarnego Lewica.

Ryc.: Fabien Clairefond

Zdjęcie okładkowe wpisu Marek KACPRZAK: Groźna ideologia singli

Groźna ideologia singli

Arcybiskup Marek Jędraszewski najbardziej uciszany jest przez tych, którzy najgłośniej domagają się prawa do wolności słowa i głoszenia własnych prawd. Jego słowa nie są miłe dla ucha. Ale on nie mówi ich po to, żeby było miło.

Marek KACPRZAK: Katedra. Świątynia Boga

Katedra. Świątynia Boga

Zbiorowe przebudzenie rozprzestrzeniające się w internecie stało się swoistym symbolem, przypomnieniem i wyrzutem sumienia nie tylko paryżan, Francuzó...

Marek KACPRZAK: La balada de Łódź

es Language Flag La balada de Łódź

Lodz acoge a todo el mundo. A los suyos, a los de fuera, a los nativos y a los inmigrantes. Como cualquier estación.

Marek KACPRZAK: Ballada o Łodzi

Ballada o Łodzi

Łódź to miasto, w którym przecinają się drogi niepotrzebnych już nikomu robotników i szwaczek, którym zabrano maszyny, przez co nie mają czym zająć sw...

Marek KACPRZAK: Rewolucja w USA

Rewolucja w USA

To, co wydarzyło się za sprawą Donalda Trumpa, to coś więcej niż zwykłe przejęcie władzy.

Marek KACPRZAK: Oriana Fallaci na dziś

Oriana Fallaci na dziś

Wyzywa polityków od palantów, głupków, kretynów, błaznów, „pluje im w twarz” po to, by nimi potrząsnąć, by zmusić ich do działania.

Marek KACPRZAK: "Biblioteka Umberta Eco"

"Biblioteka Umberta Eco"

Każde zdanie, każde słowo, które napotkał, rodziło w jego umyśle setki pytań o sens, znaczenie i pochodzenie.

Marek KACPRZAK: "Dekalog dla "Wiadomości"

"Dekalog dla "Wiadomości"

Przed ekipą Wiadomości stoi ogromna szansa i zarazem okazja, by właściwie zmienić wszystko. Zrobić dziennik nowatorski i inny.

Marek KACPRZAK: "Media publiczne"

"Media publiczne"

Najważniejsze jest określenie celów, jakie media publiczne powinny sobie postawić.

Marek KACPRZAK: "Dlaczego upada telewizja?"

"Dlaczego upada telewizja?"

"Traktowanie konferencji jako wypełniacz czasu, stało się świetnym narzędziem w rękach polityków, zwłaszcza, że redakcje delegują do obsługi konferenc...