Zdjęcie autora: Mark JEFFERY

Mark JEFFERY

Strateg biznesu. Profesor Center for Research in Technology przy Kellogg School of Management, gdzie kieruje kilkoma programami menedżerskimi poświęconymi m.in. strategicznemu marketingowi opartemu na danych oraz uzyskiwaniu wartości strategicznej z IT. Dyrektor zarządzający w firmie Agile Insights LLC, oferującej usługi konsultingowe w zakresie marketingu i technologii. Laureat Berry-AMA Book Prize, przyznawanej przez American Marketing Association Foundation.

Zdjęcie okładkowe wpisu Mark JEFFERY: "Marketing analityczny. Jak mierzyć skuteczność działań marketingowych"

"Marketing analityczny. Jak mierzyć skuteczność działań marketingowych"

Celem działań marketingowych jest zamieniać klientów, którzy słyszeli o danej firmie, w takich, którzy lojalnie korzystają z jej oferty. Ta ponadczterdziestoletnia koncepcja nabiera dziś nowego znaczenia, ponieważ nowoczesne narzędzia technologiczne umożliwiają obecnie prowadzenie pomiarów na wszystkich etapach lejka marketingowego.