Michał KOSIŃSKI

Prowadzi Centrum Psychometryczne na Uniwersytecie w Cambridge oraz jest doradcą naukowym w Microsoft Research. Prowadzi badania na pograniczu psychologii, Big Data i internetu. Najnowszy jego projekt badawczy prowadzony na próbie podad 6 milionów respondentów doprowadził do dziesiątek publikacji naukowych i powstaniu kilku komercyjnych produktów.

Ryc.Fabien Clairefond

Michał KOSIŃSKI: Big Data - wyzwanie czasu. Jaki świat nowych mediów zbudujemy?
Michał KOSIŃSKI

Michał KOSIŃSKI

Big Data - wyzwanie czasu.
Jaki świat nowych mediów zbudujemy?

Michał Kosiński prowadzący Centrum Psychometryczne na Uniwersytecie Cambridge bada, jakie informacje pozostawiamy w sieci, jak można je wykorzystać do tworzenia profili konsumenckich i wyborczych, jak przewidzieć zachowania użytkownika Internetu. Przy okazji zwraca uwagę na konieczność wypracowania standardów w zapewnieniu pełnej kontroli nad gromadzeniem i udostępnianiem innym swoich danych.