Sebastian HEJNOWSKI

Prezes MSL, największej w Polsce i Europie agencji Public Relations.

Ryc.Fabien Clairefond

Sebastian HEJNOWSKI: 100-lecie przegranych narracji Sebastian HEJNOWSKI: 100-lecie przegranych narracji
Sebastian HEJNOWSKI

Sebastian HEJNOWSKI

100-lecie przegranych narracji

Postawilśmy historię naszego kraju na równi z Łotwą czy Czechosłowacją, które powstały wraz z 11 innymi krajami na mocy traktatu wersalskiego. Jak ma się do tego ponad 1000-letnia historia Polski? Jak mówić o Sobieskim, Koperniku czy Marii Curie- Skłodowskiej, skoro Polska istnieje zaledwie od 100 lat? Tak poważny błąd narracyjny nie miał prawa zaistnieć w kraju, który świadomie promuje politykę historyczną.

Sebastian HEJNOWSKI: Kolejne pokolenie w biznesie coraz silniej zwraca uwagę na wartości, etykę, transparentność Sebastian HEJNOWSKI: Kolejne pokolenie w biznesie coraz silniej zwraca uwagę na wartości, etykę, transparentność
Sebastian HEJNOWSKI

Sebastian HEJNOWSKI

Kolejne pokolenie w biznesie coraz silniej zwraca uwagę na wartości, etykę, transparentność

Nasze elity biznesowe nie chcą uchodzić za cwaniaków, którzy w sprytny sposób zarobili pieniądze kosztem czyjejś krzywdy. To wielka i zauważalna zmiana. Reputacja nabiera znaczenia i osoby, które uchodzą za skorumpowane, czeka ostracyzm. Wciąż są branże, które mają bardzo nisko ustawione standardy etyczne i gdzie taki model zachowań nie dotarł, ale młode pokolenie ma dużą siłę piętnowania i wymiany doświadczeń.

Sebastian HEJNOWSKI: "Polscy menedżerowie nie dorośli do czegoś innego, niż zarabianie pieniędzy. Jeszcze o blogach prezesów firm" Sebastian HEJNOWSKI: "Polscy menedżerowie nie dorośli do czegoś innego, niż zarabianie pieniędzy. Jeszcze o blogach prezesów firm"
Sebastian HEJNOWSKI

Sebastian HEJNOWSKI

"Polscy menedżerowie nie dorośli do czegoś innego, niż zarabianie pieniędzy. Jeszcze o blogach prezesów firm"

“Polscy managerowie nie dorośli do faktu, że zarządzając firmą, tym bardziej dużą, mają obowiązek i misję znacznie szerszą niż zarabianie pieniędzy. Nie rozumieją, że odbiorcy ich produktu już nie tylko chcą wiedzieć ile on kosztuje, ale też gdzie i z jakich materiałów został wyprodukowany, czy producent płaci podatki w naszym kraju i jak realizuje misję odpowiedzialności społecznej”

Magazyn idei "Wszystko Co Najważniejsze" oczekuje na Państwa w EMPIKach w całym kraju, w Księgarni Polskiej w Paryżu na Saint-Germain, naprawdę dobrych księgarniach w Polsce i ośrodkach polonijnych, a także w miejscach najważniejszych debat, dyskusji, kongresów i miejscach wykuwania idei.

Aktualne oraz wcześniejsze wydania dostępne są także wysyłkowo.

zamawiam