Thomas BAEKDAL

Założyciel firmy Baekdal, publicysta, pisarz, konsultant strategiczny, entuzjasta nowych mediów.

Thomas BAEKDAL: "Gdy nawet Twitter nie rozumie już Twittera..."
Thomas BAEKDAL

Thomas BAEKDAL

"Gdy nawet Twitter nie rozumie już Twittera..."

O tym w którym kierunku idą zmiany na Twitterze, jakie są niebezpieczeństwa, czy „serduszka” są dobrą zmianą, jaka jest wartość Twittera i w czym tkwi sekret popularności tego medium wśród ludzi, chcących otrzymywać szybką, czystą informację – pisze Thomeas Beakdal, dziennikarz, pisarz i propagator nowych mediów.

Thomas BAEKDAL: "Gazety są już historią. Wygrywać będą projekty nowych mediów"
Thomas BAEKDAL

Thomas BAEKDAL

"Gazety są już historią. Wygrywać będą projekty nowych mediów"

Większości gazet nie można już zaliczać do obecnej epoki. Bez połączenia z czytelnikami i komunikowanymi im treściami. Nie rozwiąże się tego zmieniając format czy przeprojektowując wygląd. Rozwiązaniem jest zmiana sposobu komunikacji. Gdy czyta się tekst o czymś, trzeba czuć, że wypływa on z prawdziwego zainteresowania dziennikarza, który go sporządził. Że to więcej niż „odwalenie roboty, żeby słupki się zgadzały”. Sukces tkwi w zawarciu twojego wewnętrznego geeka, fascynata w tekstach twojego autorstwa. Ludzie muszą czuć, że obchodzi cię to, o czym piszesz, a nie że to kolejna przypadkowa historia, którą zajmujesz się, żeby wyrobić dzienną normę. Dziennikarze nie będą już potrzebni do dostarczania newsów, mamy algorytmy i media społecznościowe, które się tym zajmą. Im wcześniej zaakceptuje się to, tym sprawniej można zacząć budowę lepszego (i bardziej opłacalnego) modelu.