Thomas BAEKDAL
"Gdy nawet Twitter nie rozumie już Twittera..."
O tym w którym kierunku idą zmiany na Twitterze, jakie są niebezpieczeństwa, czy „serduszka” są dobrą zmianą, jaka jest wartość Twittera i w czym tkwi sekret popularności tego medium wśród ludzi, chcących otrzymywać szybką, czystą informację – pisze Thomeas Beakdal, dziennikarz, pisarz i propagator nowych mediów.
Thomas BAEKDAL
"Gazety są już historią. Wygrywać będą projekty nowych mediów"
Większości gazet nie można już zaliczać do obecnej epoki. Bez połączenia z czytelnikami i komunikowanymi im treściami. Nie rozwiąże się tego zmieniając format czy przeprojektowując wygląd. Rozwiązaniem jest zmiana sposobu komunikacji. Gdy czyta się tekst o czymś, trzeba czuć, że wypływa on z prawdziwego zainteresowania dziennikarza, który go sporządził. Że to więcej niż „odwalenie roboty, żeby słupki się zgadzały”. Sukces tkwi w zawarciu twojego wewnętrznego geeka, fascynata w tekstach twojego autorstwa. Ludzie muszą czuć, że obchodzi cię to, o czym piszesz, a nie że to kolejna przypadkowa historia, którą zajmujesz się, żeby wyrobić dzienną normę. Dziennikarze nie będą już potrzebni do dostarczania newsów, mamy algorytmy i media społecznościowe, które się tym zajmą. Im wcześniej zaakceptuje się to, tym sprawniej można zacząć budowę lepszego (i bardziej opłacalnego) modelu.