Znany dziennikarz Marek Zieleniewski w PR OneMulti 

Marek Zieleniewski dołączył do agencji PR OneMulti jako account manager. Wszedł w skład zespołu Life & Infrastructure, gdzie zajmuje się m.in. komunikacją korporacyjną dla Grupy Elemental. To bardzo znaczące wzmocnienie dla tej organizacji i jej klientów, zarówno dziś jak i w przyszłości.

Wieloletni wicenaczelny „Wprost” – Marek Zieleniewski

.Nowy członek agencji PR OneMulti przez 15 lat pełnił funkcje zastępcy redaktora naczelnego tygodnika „Wprost” w czasie, gdy tytuł ten osiągał największe swoje sukcesy na polskim rynku prasowym. To w tym czasie tygodnik „Wprost” uznawany był za najważniejszy polski tygodnik opinii, wpływał w sposób zasadniczy na przemiany demokratyczne Polski lat 90. Wówczas też tworzyły się zręby polskiej klasy średniej i korpus menedżerski dziś zarządzający najważniejszymi polskimi firmami.

Marek Zieleniewski pracował także w public relations m.in jako dyrektor departamentu komunikacji w Grupie Prokom oraz doradca ds. mediów dla Zbigniewa Niemczyckiego, właściciela Grupy Curtis oraz byłego prezesa Polskiej Rady Biznesu.

Marek Zieleniewski jest osobą znaną w środowisku mediów, polityki i biznesu. Jego atutem są bardzo dobre relacje z większością liderów opinii w Polsce i Europie Centralnej. Opublikował siedem książek i ponad tysiąc publikacji prasowych. W ostatnich latach zrealizował także wiele udanych kampani medialnych dla szeregu organizacji oraz firm. Jest uznanym specjalistą w dziedzinach ekonomii, socjologii, kultury oraz nauki i zdrowia.

Agencja PR OneMutli od 2021 roku należy do United Nations Global Compact (UNGC) realizującej Cele Zrównoważonego Rozwoju (SDGs) ONZ; skupia się także na trzech celach: zrównoważonym wzroście i godnej pracy, działaniach w dziedzinie klimatu oraz partnerstwie na rzecz celów. 

Biznes i nauka?

.Czy nauka zorientowana na zysk może zwiększyć jej efektywność i skuteczność? Zacząłem borykać się z tym problemem wraz z grupą moich współpracowników. Udało nam się znaleźć właściwą odpowiedź: założyliśmy dwie firmy o profilu spin-off. Zainwestowaliśmy w naukę, wspieramy uczelnie i dziś jesteśmy odpowiedzialni za organizację wielu wydarzeń naukowych, a do naszej bazy klientów należą firmy z całego świata. Jesteśmy naukowcami, którzy stali się przedsiębiorcami.

„Czym jest spin-off? Jest formą organizacji, która ma pozycję niezależnego przedsiębiorstwa, wykorzystując aktywa, pracowników, własność intelektualną, technologię lub produkty firmy macierzystej” – podaje w swoim artykule na łamach Wszystko co Najważniejsze prof. Luigi MONDELLO, profesor chemii analitycznej na Uniwersytecie w Mesynie we Włoszech.

Do trzech kluczowych elementów procesu spin-off zalicza się: organizację macierzystą, przedsiębiorców oraz technologię. W przypadku akademickich spin-offów organizacjami macierzystymi są uniwersytety, choć w ujęciu szerszym będziemy do nich zaliczać wszystkie instytucje naukowe i technologiczne, które mają potencjał pełnienia funkcji generatorów spin-offów. Dotychczas na Uniwersytecie w Mesynie, gdzie pracuję, przeprowadzono niewiele dogłębnych badań nad tym, w jaki sposób proces spin-off przyczynia się do rozwoju kapitału społecznego przedsiębiorstw akademickich.

Łączy się zasoby, aby dzielić się doświadczeniem i wiedzą z innymi firmami w celu zwiększenia kompetencji i udziału w procesie technologicznym mającym swój początek na uniwersytetach publicznych.

PAP/WszystkocoNajważniejsze/MB

Materiał chroniony prawem autorskim. Dalsze rozpowszechnianie wyłącznie za zgodą wydawcy. 2 października 2024