Nir EYAL: Skuszeni. Czyli: jak firmy kształtują nawyki konsumentów Nir EYAL: Skuszeni. Czyli: jak firmy kształtują nawyki konsumentów
Nir EYAL

Nir EYAL

Skuszeni. Czyli

Lata pracy naukowej zaowocowały opracowaniem modelu „wabika”: czterofazowego procesu, w oparciu o który firmy kształtują nawyki u konsumentów. Kolejne cykle „wabika” pozwalają producentom na osiągnięcie celu: wzbudzenia zaangażowania odbiorcy, które powoduje, że samoczynnie wraca on do produktu, bez potrzeby stosowania reklamy albo agresywnych zachęt.

Magazyn idei "Wszystko Co Najważniejsze" oczekuje na Państwa w EMPIKach w całym kraju, w Księgarni Polskiej w Paryżu na Saint-Germain, naprawdę dobrych księgarniach w Polsce i ośrodkach polonijnych, a także w miejscach najważniejszych debat, dyskusji, kongresów i miejscach wykuwania idei.

Aktualne oraz wcześniejsze wydania dostępne są także wysyłkowo.

zamawiam