Sebastian HEJNOWSKI: Kolejne pokolenie w biznesie coraz silniej zwraca uwagę na wartości, etykę, transparentność
Sebastian HEJNOWSKI

Sebastian HEJNOWSKI

Kolejne pokolenie w biznesie coraz silniej zwraca uwagę na wartości, etykę, transparentność

Nasze elity biznesowe nie chcą uchodzić za cwaniaków, którzy w sprytny sposób zarobili pieniądze kosztem czyjejś krzywdy. To wielka i zauważalna zmiana. Reputacja nabiera znaczenia i osoby, które uchodzą za skorumpowane, czeka ostracyzm. Wciąż są branże, które mają bardzo nisko ustawione standardy etyczne i gdzie taki model zachowań nie dotarł, ale młode pokolenie ma dużą siłę piętnowania i wymiany doświadczeń.

Eryk MISTEWICZ: "Menedżer z blogiem? Jestem przeciw. To całkowita pomyłka"
Eryk MISTEWICZ

Eryk MISTEWICZ

"Menedżer z blogiem? Jestem przeciw. To całkowita pomyłka"

“Blogi firmowe i eksperckie blogi prezesów firm to komunikacyjny błąd, droga donikąd. Moim zdaniem nie tylko nie budują wizerunku menedżerów, nie wzmacniają ich pozycji rynkowej, ale wręcz osłabiają, wprowadzając dyskomfort w odbiorze, odbierają wypracowaną często przez lata pozycję i powagę”