POLECAMY #FollowFriday (3): Krytykat @khbinkiewicz

Krytykat @khbinkiewicz

#FollowFriday czyli #FF to jeden z najciekawszych zwyczajów w serwisie Twitter. W każdy piątek jedni użytkownicy polecają sobie innych – ich zdaniem najciekawszych. Tych, których odkrywają i tych, których śledzą od dawna, ale chcą nagrodzić swoją uwagą za najciekawsze wpisy w danym tygodniu. 

W podziękowaniu za #FF kierowane w stronę naszego konta na Twitterze (@Najwazniejsze) postanowiliśmy co tydzień i my nagradzać specjalną „polecanką” jedno, wybrane konto z serwisu Twitter.

Zawsze będzie to konto, które naszym zdaniem warte jest najwyższej uwagi. Czyli – w tłumaczeniu na język użytkowników serwisu 140 znaków – godne, aby dodać do obserwowanych. W tym tygodniu polecamy i obdarowujemy naszym #FF kolejne konto.

Chcielibyście dowiedzieć się co warto a czego nie warto zobaczyć w teatrze? Macie dość recenzji teatralnych zamieszczanych w gazetach, które w istocie sprowadzają się do fragmentarycznego przytoczenia scenariusza? Chcecie przeczytać recenzję napisaną lekkim piórem acz nie stroniącą od trudnych kwestii? Polecamy konto: @khbinkiewicz.

Katarzyna Binkiewicz pisze o sobie: „zakochana w rzeczywistości, szczególnie tej, którą kreuje jakiś dobry twór kultury. Dużo pisze, trepanuje słowa, operuje sens i myśli. […] Uwielbia ludzi, szczególnie tych, którzy niosą ze sobą ciekawe emocje. Nie lubi stagnacji. Wieczorami najczęściej można ją spotkać w teatrze. Krytykat powstał z ogromnej potrzeby wolności. Wolności słowa, myśli i energii.”

Dzięki niej odnajdziemy świeże, ciekawe i niebanalne recenzje przedstawień warszawskich teatrów, które potrafią wzruszyć, rozśmieszyć, zaskoczyć, zachęcić do zobaczenia spektaklu ale też zachowują to co w krytyce teatralnej, nieco zapomnianej już chyba dziedzinie, jest najważniejsze – rzetelną ocenę przedstawienia. Swoboda z jaką autorka porusza się zarówno po tematyce komicznej jak i dramatycznej zachęca do towarzyszenia Jej w podróżach teatralnych.

Polecamy @khbinkiewicz na Twitterze!

Materiał chroniony prawem autorskim. Dalsze rozpowszechnianie wyłącznie za zgodą wydawcy. 11 marca 2014