Prof. Michał KLEIBER: Edukacja, nauka, kultura. Klucze do przyszłości Prof. Michał KLEIBER: Edukacja, nauka, kultura. Klucze do przyszłości
Prof. Michał KLEIBER

Prof. Michał KLEIBER

Edukacja, nauka, kultura. Klucze do przyszłości

Świadomość paradygmatu współczesnej nauki i jej osiągnięć stała się istotnym elementem polityki. Nadanie temu stwierdzeniu praktycznego wymiaru jest jednym z wielkich zadań dojrzałej, prawdziwie prorozwojowej polityki państwa.

Jarosław KORDZIŃSKI: Nieliczne rzeczy. Jaka edukacja po? Jarosław KORDZIŃSKI: Nieliczne rzeczy. Jaka edukacja po?
Jarosław KORDZIŃSKI

Jarosław KORDZIŃSKI

Nieliczne rzeczy. Jaka edukacja po?

Od lat wielu z nas mówi, że szkoła nie powinna być taka, jaka jest. A od kilku tygodni po prostu jest inna. To dobra okazja, żeby przemyśleć swój sposób działania jako nauczyciela.

Prof. Joanna WOJDON: Po co uczyć w szkole historii? I jak to robić? Prof. Joanna WOJDON: Po co uczyć w szkole historii? I jak to robić?
Prof. Joanna WOJDON

Prof. Joanna WOJDON

Po co uczyć w szkole historii? I jak to robić?

Odejście od tradycyjnego modelu nauczania wymaga od nauczyciela pewnej odwagi; przede wszystkim zaś – starannego przemyślenia celu (lub celów) swojej pracy: zastanowienia się, po co uczniom potrzebna jest w szkole historia.

Magazyn idei "Wszystko Co Najważniejsze" oczekuje na Państwa w EMPIKach w całym kraju, w Księgarni Polskiej w Paryżu na Saint-Germain, naprawdę dobrych księgarniach w Polsce i ośrodkach polonijnych, a także w miejscach najważniejszych debat, dyskusji, kongresów i miejscach wykuwania idei.

Aktualne oraz wcześniejsze wydania dostępne są także wysyłkowo.

zamawiam