Guy KAWASAKI

Ikona marketingu 2.0. Współzałożyciel Alltop.com i partner Garage Technology Ventures. Wśród dziewięciu bestsellerowych książek, które napisał, są m.in. „Sztuka rozpoczynania” i „Rewolucyjne pomysły” oraz wydana ostatnio przez Helion „Oczarowanie. Sztuka zmieniania serc, umysłów i czynów”. Kawasaki ukończył Uniwersytet Stanford, a dyplom MBA zdobył na UCLA.

Ryc.: Fabien Clairefond

Guy KAWASAKI: Startupowcy-oszuści. A kłamstwo w biznesie ma krótkie nogi
Guy KAWASAKI

Guy KAWASAKI

Startupowcy-oszuści.
A kłamstwo w biznesie ma krótkie nogi

Dopóki kontrakt nie zostanie podpisany, nie istnieje. Jeśli inwestor postanowi sprawdzić to za tydzień, a kontrakt nadal nie będzie podpisany, przestaniesz być wiarygodny. W ciągu pięciu lat nigdy nie widziałem umowy podpisanej na czas.

Guy KAWASAKI: Jak odróżnić specjalistów od oszustów?
Guy KAWASAKI

Guy KAWASAKI

Jak odróżnić specjalistów od oszustów?

Co mamy zrobić, żeby zaczęto o nas mówić? Odpowiedź: „Stwórzcie coś wspaniałego i wykorzystujcie media społecznościowe”. Jak duży powinien być nasz budżet na reklamę? Odpowiedź: „Zerowy. Zamiast się reklamować używajcie mediów społecznościowych”. To tylko niektóre z pytań pozwalających odróżnić specjalistę od oszusta.

Guy KAWASAKI: "Czarodziej sieci"
Guy KAWASAKI

Guy KAWASAKI

"Czarodziej sieci"

„Gdy ktoś się z Tobą skontaktuje, szybko mu odpowiedz. Dziś „szybko” oznacza, że masz to zrobić w ciągu jednego dnia. Niewiele osób odpowiada szybko i właśnie z tego powodu nie są one w stanie nikogo skutecznie oczarować za pomocą technologii. Szybka odpowiedź jest czymś niezwykłym, a zatem tym bardziej czarującym”.