Prof. Monika PRZYBYSZ: "#Rzecznicy2015, czyli jak kształcą się ludzie Kościoła w PR"
Prof. Monika PRZYBYSZ

Prof. Monika PRZYBYSZ

Prof. Monika PRZYBYSZ: "#Rzecznicy2015, czyli jak kształcą się ludzie Kościoła w PR"

Dziesiąta edycja warsztatów dla rzeczników prasowych instytucji kościelnych była kolejnym etapem wprowadzania w instytucjach kościelnych zasad profesjonalnego i skutecznego zarządzania informacją. W programie szkolenia m.in. zajęcia z przeprowadzania profesjonalnych kampanii w internecie, zarządzania sytuacjami kryzysowymi, analizy treści i monitoringu mediów, zaawansowanej obsługi funkcjonalności mediów społecznościowych.

Eryk MISTEWICZ: "O poważne zajęcie się wizerunkiem Polski"
Eryk MISTEWICZ

Eryk MISTEWICZ

Eryk MISTEWICZ: "O poważne zajęcie się wizerunkiem Polski"

Z pieniędzy publicznych, z pieniędzy wszystkich obywateli płacących podatki obrażaliśmy Polskę i Polaków. W tym czasie Rosjanie budowali narracje o wielkiej, mocarnej Rosji obrazem „1612”, Niemcy zmieniali swą rolę w II wojnie światowej takimi filmami jak „Walkiria”, nawet Kazachstan naśladował największych we wzmacnianiu wspólnoty i dumy narodowej takimi obrazami jak „Nomad”.

Nina L.CHRUSZCZOWA: "Goebbels Kremla. Metody działania PRowca Putina"
Nina L. CHRUSZCZOWA

Nina L. CHRUSZCZOWA

Nina L.CHRUSZCZOWA: "Goebbels Kremla. Metody działania PRowca Putina"

Rosjanie Surkowa słuchają. Kilka lat temu wydawało się, że co dziesiąty z nich nosi białą wstążeczkę, symbol protestu przeciw Putinowi. Dziś można odnieść wrażenie, że co trzeci Rosjanin przypina sobie wstążkę świętego Jerzego, pomarańczowo-czarny symbol patriotyzmu i wierności Kremlowi. Kto tego nie robi, musi liczyć się z tym, że usłyszy – niekoniecznie uprzejme – pytanie, dlaczego.

Jacek KOTARBIŃSKI: "Sztuka rynkologii. Historia o zajączku"
Jacek KOTARBIŃSKI

Jacek KOTARBIŃSKI

Jacek KOTARBIŃSKI: "Sztuka rynkologii. Historia o zajączku"

“To, czy masz dzisiaj fabrykę, przestaje mieć znaczenie. To, czy zatrudniasz najpiękniejsze dziewczyny w administracji, również. Dziś liczy się to, czy jesteś wiarygodny i wyrazisty, czy potrafisz rozwijać swoją markę oraz czy masz sprawny marketing i sprzedaż”

Sebastian HEJNOWSKI: "Polscy menedżerowie nie dorośli do czegoś innego, niż zarabianie pieniędzy. Jeszcze o blogach prezesów firm"
Sebastian HEJNOWSKI

Sebastian HEJNOWSKI

Sebastian HEJNOWSKI: "Polscy menedżerowie nie dorośli do czegoś innego, niż zarabianie pieniędzy. Jeszcze o blogach prezesów firm"

“Polscy managerowie nie dorośli do faktu, że zarządzając firmą, tym bardziej dużą, mają obowiązek i misję znacznie szerszą niż zarabianie pieniędzy. Nie rozumieją, że odbiorcy ich produktu już nie tylko chcą wiedzieć ile on kosztuje, ale też gdzie i z jakich materiałów został wyprodukowany, czy producent płaci podatki w naszym kraju i jak realizuje misję odpowiedzialności społecznej”