Zdjęcie okładkowe wpisu Jan ŚLIWA: Jak wygrać wojnę informacyjną. I jak jej nie przegrać

Jak wygrać wojnę informacyjną. I jak jej nie przegrać

Może jestem romantykiem, ale takie postawienie sprawy, że celem jest ogłupić tamtych, zanim tamci ogłupią nas, jakoś mi nie wystarcza. Prawda jest fascynująca. Parafrazując rosyjskie przysłowie, można powiedzieć: Całej wódki nie wypijesz, obiektywnej prawdy nie poznasz – ale starać się trzeba.

Prof. Waldemar CHROSTOWSKI: Hagada - siła opowieści

Hagada - siła opowieści

Pierwszy przykład skuteczności narracji? Izrael. Nigdzie chyba nie widać siły opowieści tak silnie, jak w tym kraju.

Eryk MISTEWICZ: "Wszyscy stajemy się agentami wpływu ?"

"Wszyscy stajemy się agentami wpływu ?"

Zbyt często zapominamy, jak wielką siłą w świecie nowych mediów stanowi nasz CZAS, nasza UWAGA, nasza REKOMENDACJA. Nie rozmieniajmy jej na drobne.

Piotr WEREŚNIAK: "Pochwała narracji"

"Pochwała narracji"

"Dramaturgia zawładnęła światem. Jej prawa rządzą reklamą, sportem, dziennikarstwem, polityką i ekonomią.