Michał KOSIŃSKI: Big Data - wyzwanie czasu.
Jaki świat nowych mediów zbudujemy?

TSF Jazz Radio

Big Data - wyzwanie czasu.
Jaki świat nowych mediów zbudujemy?

Michał KOSIŃSKI

Prowadzi Centrum Psychometryczne na Uniwersytecie w Cambridge oraz jest doradcą naukowym w Microsoft Research. Prowadzi badania na pograniczu psychologii, Big Data i internetu. Najnowszy jego projekt badawczy prowadzony na próbie podad 6 milionów respondentów doprowadził do dziesiątek publikacji naukowych i powstaniu kilku komercyjnych produktów.

Ryc.Fabien Clairefond

Michał Kosiński prowadzący Centrum Psychometryczne na Uniwersytecie Cambridge bada, jakie informacje pozostawiamy w sieci, jak można je wykorzystać do tworzenia profili konsumenckich i wyborczych, jak przewidzieć zachowania użytkownika Internetu. Przy okazji zwraca uwagę na konieczność wypracowania standardów w zapewnieniu pełnej kontroli nad gromadzeniem i udostępnianiem innym swoich danych.


Tekst dostępny jedynie w wariancie PREMIUM. Aby założyć Konto PREMIUM - [TUTAJ]. Obecnie Konto PREMIUM jest kontem BEZPŁATNYM.

Jeśli posiadasz już konto PREMIUM, zaloguj się.

Magazyn idei "Wszystko Co Najważniejsze" oczekuje na Państwa w EMPIKach w całym kraju, w Księgarni Polskiej w Paryżu na Saint-Germain, naprawdę dobrych księgarniach w Polsce i ośrodkach polonijnych, a także w miejscach najważniejszych debat, dyskusji, kongresów i miejscach wykuwania idei.

Aktualne oraz wcześniejsze wydania dostępne są także wysyłkowo.

zamawiam