Michał KOSIŃSKI: Big Data - wyzwanie czasu. Jaki świat nowych mediów zbudujemy? Michał KOSIŃSKI: Big Data - wyzwanie czasu. Jaki świat nowych mediów zbudujemy?

Big Data - wyzwanie czasu.
Jaki świat nowych mediów zbudujemy?

Michał KOSIŃSKI

Prowadzi Centrum Psychometryczne na Uniwersytecie w Cambridge oraz jest doradcą naukowym w Microsoft Research. Prowadzi badania na pograniczu psychologii, Big Data i internetu. Najnowszy jego projekt badawczy prowadzony na próbie podad 6 milionów respondentów doprowadził do dziesiątek publikacji naukowych i powstaniu kilku komercyjnych produktów.

Ryc.Fabien Clairefond

Michał Kosiński prowadzący Centrum Psychometryczne na Uniwersytecie Cambridge bada, jakie informacje pozostawiamy w sieci, jak można je wykorzystać do tworzenia profili konsumenckich i wyborczych, jak przewidzieć zachowania użytkownika Internetu. Przy okazji zwraca uwagę na konieczność wypracowania standardów w zapewnieniu pełnej kontroli nad gromadzeniem i udostępnianiem innym swoich danych.


Tekst dostępny jedynie w wariancie PREMIUM. Aby założyć Konto PREMIUM - [TUTAJ]. Obecnie Konto PREMIUM jest kontem BEZPŁATNYM.

Jeśli posiadasz już konto PREMIUM, zaloguj się.

Materiał chroniony prawem autorskim. Dalsze rozpowszechnianie wyłącznie za zgodą wydawcy. 24 marca 2018

Magazyn idei "Wszystko Co Najważniejsze" oczekuje na Państwa w EMPIKach w całym kraju, w Księgarni Polskiej w Paryżu na Saint-Germain, naprawdę dobrych księgarniach w Polsce i ośrodkach polonijnych, a także w miejscach najważniejszych debat, dyskusji, kongresów i miejscach wykuwania idei.

Aktualne oraz wcześniejsze wydania dostępne są także wysyłkowo.

zamawiam