Marek ZIELENIEWSKI i Bartosz LEWICKI z nową agencją TrustedONE

Przenikliwość, zwięzłość oceny i analityczny umysł Bartosza Lewickiego plus wszelkie przymioty pierwszoligowego dziennikarstwa, z wnikliwą publicystyką i reportażem uczestniczącym włącznie Marka Zieleniewskiego i mamy efekt: TrustedONE. Ta nowa agencja na rynku komunikacji, z udziałem obydwu wyżej wymienionych, wnosi do świata komunikacji świeży powiew i nową jakość.
Agencja zaufania PR
„Relacje budowane na zaufaniu” oferuje TrustedONE, nowa spółka, która niedawno weszła na krajowy i międzynarodowy rynek public relations, komunikacji korporacyjnej, doradztwie w kryzysach i „zielonej gospodarki”. TrustedONE ma już w swoim portfolio m.in. ElektroEko, największą w Polsce organizację odzysku sprzętu elektrycznego i elektronicznego oraz Otovo – pochodzącą z Norwegii ogólnoeuropejską firmę wdrażającą domowe rozwiązania z zakresu OZE, wspierającą klientów od planowania i projektowania, po finansowanie, tworzenie i serwis instalacji fotowoltaicznych, pomp ciepła itp.
Motto TrustedONE równie dobrze mogłoby brzmieć: relacje budowane na doświadczeniu, biorąc pod uwagę biogramy Partnerów w TO. Założycielem i pomysłodawcą spółki jest Bartosz Lewicki. „Zaufanie jest moim zdaniem podstawą dobrego biznesu i skutecznej komunikacji. To cecha, którą obdarzamy partnera, źródła informacji czy wiarygodny przekaz” – mówi Bartosz Lewicki. „Zależy nam, żeby zapewnić komfort zaufania zarówno naszym partnerom, jak i dziennikarzom i ich odbiorcom” – dodaje.
Kim jest Bartosz Lewicki?
Bartosz Lewicki to doświadczony ekspert komunikacji z 25-letnim stażem w branży mediów, PR i komunikacji korporacyjnej. Wcześniej pełnił funkcję Dyrektora Działu Komunikacji Korporacyjnej w OneMulti, zarządzając projektami dla klientów z branż deweloperskiej, finansowej i ubezpieczeniowej. Jego kariera obejmuje pracę w mediach (TVN, TVP, RMF FM), agencjach PR oraz działach komunikacji korporacyjnej. W latach 2014-2018 jako Rzecznik Prasowy Grupy ENERIS zbudował wizerunek marki „od zera”, doprowadzając do pozycji drugiej w branży pod względem obecności w mediach. Specjalizuje się w komunikacji kryzysowej, komunikacji korporacyjnej, produktowej, strategiach komunikacyjnych oraz relacjach z mediami. Jest laureatem Golden IPRA Award 2024 za kampanię społeczną „To Twój Wybór”.
Kim jest Marek Zieleniewski?
Bartoszowi Lewickiemu partneruje Marek Zieleniewski. Zieleniewski to dziennikarz i specjalista komunikacji z wieloletnim stażem. Przez 15 lat pełnił funkcję zastępcy redaktora naczelnego „Wprost” w okresie największej popularności tego tygodnika. Następnie przez kilkanaście lat pracował w obszarze public relations, m.in. jako dyrektor departamentu komunikacji w Grupie Prokom oraz doradca ds. mediów dla Zbigniewa Niemczyckiego, właściciela Grupy Curtis oraz byłego prezesa Polskiej Rady Biznesu. Jest autorem siedmiu książek i ponad tysiąca publikacji prasowych. Zrealizował kampanie komunikacyjne dla różnych firm i organizacji. „Ogromne szczęście dla nas wszystkich, że jeszcze w zielone gramy, żeby użyć słów Mistrza Wojciecha Młynarskiego – konkluduje Zieleniewski, który zamierza wkrótce szerzej i dobitniej wyeksponować wartości ESG w TrustedONE.
Karolina Jaszowiecka