
Dekalog dobrych projektów
Nie myśl o pieniądzach, monetyzacji, zgodności twojego projektu z zamówieniem publicznym czy konkursem, który wkrótce rozpisać ma taka czy inna instyt...
Nie myśl o pieniądzach, monetyzacji, zgodności twojego projektu z zamówieniem publicznym czy konkursem, który wkrótce rozpisać ma taka czy inna instyt...
Twitter obdziera kandydatów z zakłamania.
Ceń się. Niechlujni prowadzący, prymitywni goście obok Ciebie w studio nie potrafiący sklecić zdania, posługujący się zasobem sześciuset słów i przekr...
"Jedenaście lat temu stało się coś złego, obrzydliwego, strasznego i potwornego.
Zbyt często zapominamy, jak wielką siłą w świecie nowych mediów stanowi nasz CZAS, nasza UWAGA, nasza REKOMENDACJA. Nie rozmieniajmy jej na drobne.
"„Przekazane dalej” zaczyna formatować umysły twórców.
"Blogi firmowe i eksperckie blogi prezesów firm to komunikacyjny błąd, droga donikąd.
"Fascynujące, jak wielka machina propagandowa, stoi w miejscu w dziwnym stuporze; nie robi absolutnie nic; żadnego, najmniejszego choćby ruchu; bezwol...
"A może wszystko zaczęło się wtedy, gdy Ludwik XIV ustalił rytuał wystąpień publicznych, gawiedź rozkochiwał w sobie plotkami o swym życiu intymnym, ...
"Nisza brzmi dziś coraz bardziej dumnie. Hardo. Odważnie. Jak powiedzenie sobie i innym: idziemy inną drogą, spróbujmy inaczej.
WP_Term Object ( [term_id] => 1853 [name] => Eryk MISTEWICZ [slug] => eryk-mistewicz [term_group] => 0 [term_taxonomy_id] => 156 [taxonomy] => post_tag [description] => [parent] => 0 [count] => 45 [filter] => raw [term_order] => 0 ) 1