
"Lekcja naprawdę. Lekcja na niby. O punkcie kulminacyjnym każdej narracji"
Zastanawiam się, w jaki sposób fikcyjność znamionuje świat, w którym żyjemy. Chodzi o przeżycie.
Zastanawiam się, w jaki sposób fikcyjność znamionuje świat, w którym żyjemy. Chodzi o przeżycie.
Przestajemy cenić, szanować, darzyć autorytetem ludzi nauki. Przestajemy uznawać Mistrzów.
Jest w edukacji przestrzeń nas refleksję i nad przeszłością, i nad teraźniejszością.
Spotkania z Bratkiem, nawet jeśli odbywały się w czasie lekcji – stanowiły oddzielny element rzeczywistości różniący się od realnego życia szkolnego.
Matematyka uczy myślenia, a pokolenie dobrze uczone matematyki osiągnie w przyszłości więcej w każdej dziedzinie wiedzy. Nie marnujmy tego potencjału.
Ta książka zmieniła na niemal siedemdziesiąt lat polską szkołę.
Przed rokiem 1980 około 70 proc. dochodów przypadało na dochody z pracy, a 30 proc. – na kapitałowe.
Gdy zapytasz Justynkę, z czym kojarzy jej się bezpieczeństwo, najpewniej odpowie, że z ciepłymi dłońmi: z dłońmi mamy, która pomaga jej się ubierać, j...
Zamiast robotników i rolników potrzeba przede wszystkim osób samodzielnie myślących, otwartych na konieczność uczestnictwa w nieustannej zmianie, akce...
"Polacy zaczynają dostrzegać, że wychowanie humanistyczne nie powinno być traktowane jedynie jako pewnego rodzaju działalność usługowa, która musi wyk...
WP_Term Object ( [term_id] => 311 [name] => szkoła [slug] => szkola [term_group] => 0 [term_taxonomy_id] => 324 [taxonomy] => post_tag [description] => [parent] => 0 [count] => 80 [filter] => raw [term_order] => 0 ) 1