Marek STANISZEWSKI: "Cztery wymiary nowych mediów"

TSF Jazz Radio

Cztery wymiary nowych mediów

Marek STANISZEWSKI

Od 20 lat zajmuje się komunikacją marek. Pracował jako dyrektor strategiczny i członek zarządu ds. strategii dużych agencji reklamowych. Kierował marketingiem w Canal + Cyfrowym. Autor m.in. "Atlasu strategicznego" i "Strategicznego podstępu". Współautor książki "Portret klienta". Założyciel i prezes fundacji Homo Inquietus, a także założyciel i konsultant w Heuristica. Współzałożyciel Stowarzyszenia Marketing 4 Business. Pomysłodawca i opiekun merytoryczny warsztatów Farma Inwencji.

Ryc.: Fabien Clairefond

zobacz inne teksty autora

Wspólna zabawa polegająca na przekazywaniu informacji, a następnie grupowym obserwowaniu: co też później się z nią wydarzy, jest dziś najpopularniejszą (a zarazem najtańszą) formą rozrywki. Rozrywka ta przybiera czasem charakter sportowej rywalizacji, w której niejako naturalnie tworzą się rankingi „mistrzostwa” i hierarchie biegłości w nowej sztuce.


Tekst dostępny jedynie w wariancie PREMIUM. Aby założyć Konto PREMIUM - [TUTAJ]. Obecnie Konto PREMIUM jest kontem BEZPŁATNYM.

Jeśli posiadasz już konto PREMIUM, zaloguj się.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Magazyn idei "Wszystko Co Najważniejsze" oczekuje na Państwa w EMPIKach w całym kraju, w Księgarni Polskiej w Paryżu na Saint-Germain, naprawdę dobrych księgarniach w Polsce i ośrodkach polonijnych, a także w miejscach najważniejszych debat, dyskusji, kongresów i miejscach wykuwania idei.

Aktualne oraz wcześniejsze wydania dostępne są także wysyłkowo.

zamawiam