"Dlaczego Twitter umiera i jaka z tego płynie dla nas nauka"
Strateg nowych mediów, członek Thinkers50 - grupy uznanych światowych ekspertów zarządzania. Jego książki wydaje Harvard Business Publishing. Pisze o ekonomii, przywództwie, innowacjach, finansach i kształtowaniu karier. Absolwent McGill University i London Business School.
Hejt ma w sieci tak istotny wpływ na interakcje społeczne jak szkodliwe mikroby w mięsie na jego sprzedaż. Hejt będzie spowalniać, zatrzymywać, a nawet zabijać rozrost i rozkwit przeróżnych sieci, społeczności, istnień.
Tekst dostępny jedynie w wariancie PREMIUM. Aby założyć Konto PREMIUM - [TUTAJ]. Obecnie Konto PREMIUM jest kontem BEZPŁATNYM.
Jeśli posiadasz już konto PREMIUM, zaloguj się.
Materiał chroniony prawem autorskim. Dalsze rozpowszechnianie wyłącznie za zgodą wydawcy. 12 grudnia 2015
Pierwszy raz na Wszystko Co Najważniejsze?
Aby nie ominąć istotnych opinii, raz w tygodniu w niedzielę rano wysyłamy bezpłatny newsletter. Zapraszamy do zapisania się: