Umair HAQUE: "Dlaczego Twitter umiera i jaka z tego płynie dla nas nauka"

TSF Jazz Radio

Dlaczego Twitter umiera i jaka z tego płynie dla nas nauka

Umair HAQUE

Strateg nowych mediów, członek Thinkers50 - grupy uznanych światowych ekspertów zarządzania. Jego książki wydaje Harvard Business Publishing. Pisze o ekonomii, przywództwie, innowacjach, finansach i kształtowaniu karier. Absolwent McGill University i London Business School.

Hejt ma w sieci tak istotny wpływ na interakcje społeczne jak szkodliwe mikroby w mięsie na jego sprzedaż. Hejt będzie spowalniać, zatrzymywać, a nawet zabijać rozrost i rozkwit przeróżnych sieci, społeczności, istnień.


Tekst dostępny jedynie w wariancie PREMIUM. Aby założyć Konto PREMIUM - [TUTAJ]. Obecnie Konto PREMIUM jest kontem BEZPŁATNYM.

Jeśli posiadasz już konto PREMIUM, zaloguj się.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Świetny, świetny tekst, szczególnie w wymiarze kulturowym (diagnoza nt. Twittera to jakieś echo kultury przecież). Bez wdawania się w polemikę z autorem, mam swoją prywatną diagnozę triumfu hejtu: ludzie na poziomie, ludzie po studiach, ludzie rozsądni i ciekawi rezygnują z udzielania się w mediach (społecznościowych i tradycyjnych), rezygnują z komentowania, z przedstawiania swojego punktu widzenia, wycofują się na dalszy plan oddając pole krzykaczom, którzy poza dosadnością nie mają nic do zaoferowania. Trudno oczekiwać by jakakolwiek platforma się nie zdegenerowała gdy się schodzi z linii strzału. Mylimy bycie kulturalnym z uległością, i dopóki tak będzie, będziemy przeganiani z miejsca na miejsce.

Magazyn idei "Wszystko Co Najważniejsze" oczekuje na Państwa w EMPIKach w całym kraju, w Księgarni Polskiej w Paryżu na Saint-Germain, naprawdę dobrych księgarniach w Polsce i ośrodkach polonijnych, a także w miejscach najważniejszych debat, dyskusji, kongresów i miejscach wykuwania idei.

Aktualne oraz wcześniejsze wydania dostępne są także wysyłkowo.

zamawiam