Jean-Paul OURY: Kto chce kontrolować digital influence?

Kto chce kontrolować digital influence?

Obserwujemy, jak do historii przechodzi system, w którym władza mogła korzystać z potęgi mediów w celu oddziaływania na opinię publiczną w taki sposób...

Richard STALLMAN: Przeciw opresji 2.0

Przeciw opresji 2.0

Musimy się naprawdę postarać, by politycznie osłabić korporacje i biznes. Biznes dąży do politycznej władzy ograniczającej demokrację.

Gabriel WEINBERG, Justin MARES: Trakcja (2). Albo: jak start'upy zyskują uwagę i szansę na sukces

Trakcja (2).
Albo

Powinniście wiedzieć, jakie strategie marketingowe sprawdziły się już w Waszej branży, a także znać historię firm podobnych do Waszej.

Werner Herzog o świecie bez internetu

Werner Herzog o świecie bez internetu

Legendarny dokumentalista Werner Herzog w najnowszym dokumencie zabiera nas w podróż do źródeł cyfrowej rewolucji a następnie prowadzi widzów poprzez ...

Eryk MISTEWICZ: Nieodpowiedzialność Gazety Wyborczej

Nieodpowiedzialność Gazety Wyborczej

Na stronie „Gazety Wyborczej” przeczytałem: „Polaczki to byli, są i będą złodziejami i krętaczami, z tego słynęli i to im najlepiej wychodziło”.

Michał BONI: Fenomen Doliny Krzemowej

Fenomen Doliny Krzemowej

Trzeba zbudować nowoczesny ekosystem innowacji. A w nim rola uczelni i ośrodków naukowych powinna stać się kluczowa.

Nir EYAL: Skuszeni. Czyli: jak firmy kształtują nawyki konsumentów

Skuszeni. Czyli

Lata pracy naukowej zaowocowały opracowaniem modelu „wabika”: czterofazowego procesu, w oparciu o który firmy kształtują nawyki u konsumentów.