Marek KACPRZAK: "Dlaczego upada telewizja?"

"Dlaczego upada telewizja?"

"Traktowanie konferencji jako wypełniacz czasu, stało się świetnym narzędziem w rękach polityków, zwłaszcza, że redakcje delegują do obsługi konferenc...

Michael MICHALKO: Jak być kreatywnym?

Jak być kreatywnym?

W 1862 roku Phillip Reis zademonstrował wynalazek, który miał przekazywać muzykę na odległość.

Grzegorz DOBIECKI: "Świat w kanale"

"Świat w kanale"

Polonocentryzm, równoznaczny przecież z prowincjonalizmem, w publicystyce międzynarodowej kotwiczy nas gdzieś w Zatoce Puckiej, nie pozwala wypłynąć n...

Marcin JAKUBOWSKI: "#PięknoNauki"

"#PięknoNauki"

"Internet dał ludziom możliwość budowania grup skupionych wokół idei, pomysłów.

Vačlav ŠTETKA: "Gdy rodzimy biznes inwestuje w media"

"Gdy rodzimy biznes inwestuje w media"

"Lokalne elity biznesu nabywają udziały na rynku mediów. Są częścią o wiele szerszych zmian w zakresie własności mediów w Europie Środkowo-Wschodniej.

Simon SINEK: "Zaczynaj od DLACZEGO"

"Zaczynaj od DLACZEGO"

"Prawdziwi liderzy nigdy nie zaczynają od wskazywania, co należy zrobić. Oni najpierw mówią, DLACZEGO należy to robić. Inspirują do działania.

Eryk MISTEWICZ: "O niszach"

"O niszach"

"Nisza brzmi dziś coraz bardziej dumnie. Hardo. Odważnie. Jak powiedzenie sobie i innym: idziemy inną drogą, spróbujmy inaczej.

Tomasz SEKIELSKI: "Jak organizuje się walki kogutów"

"Jak organizuje się walki kogutów"

"Dziennikarz zapraszający do dyskusji Mariusza Kamińskiego i Julię Piterę nie liczy na merytoryczną rozmowę, ale na emocje, oskarżenia i ostre słowa.

Klaus BACHMANN: "Tu strzelają, ale nie wiadomo dlaczego"

"Tu strzelają, ale nie wiadomo dlaczego"

"Podczas wojny domowej w Libii można było przez kilka dni i w kilkunastu różnych stacjach oglądać strącenie myśliwca przez powstańców, który, jak się ...

Guy KAWASAKI: "Czarodziej sieci"

"Czarodziej sieci"

"Gdy ktoś się z Tobą skontaktuje, szybko mu odpowiedz. Dziś „szybko” oznacza, że masz to zrobić w ciągu jednego dnia.

Bogusław CHRABOTA: Papierowe credo

Papierowe credo

"W ciągu ostatnich dziesięciu lat warsztat przesunął się w stronę mediów elektronicznych, może więc szczęśliwym pomysłem jest, by odrobinę tego odbite...

Seth GODIN: "Aby nie chodzić w kółko"

"Aby nie chodzić w kółko"

"Doug Rushkoff i Mark Frauenfelder opisali nowy trend polegający na przekazywaniu kontroli różnym obiektom i organizacjom.

Paweł LISICKI: Dekalog redaktora

Dekalog redaktora

"Redagowanie, czy się to komuś podoba, czy nie, jest sztuką.

Anna BIAŁOSZEWSKA: "Taiji Twittera"

"Taiji Twittera"

"Tu słowa naprawdę mają moc trwałej zmiany rzeczywistości. Tu dowiedziałam się o hutach szkła w Murano, o XIX w.

KATARYNA: "Nienawiść 2.0"

"Nienawiść 2.0"

"Zawsze po śmierci kogoś sławnego – z prawicy, lewicy, centrum lub całkiem spoza polityki - admin portalu Gazeta.